
La idea, tan present a l'obra d'Alexandre Deulofeu, que les societats segueixen cicles històrics apareix repetidament al llarg de més de dos mil anys de pensament. En aquest article repassarem quins han estat els principals investigadors en història que van defensar la tesi que sosté que les civilitzacions passen per fases de naixement, desenvolupament, decadència i substitució.
Segueix-nos a: